Condiții generale

Acești Termeni și Condiții Generale conțin drepturile și obligațiile societății TOHUNIGEM S.R.L. în calitate de Vânzător precum și a persoanelor fizice sau juridice, sau organizațiilor neîncorporate care achiziționează produsul vândut de acesta prin intermediul unui contract încheiat electronic. Aceste termeni și condiții se aplică tuturor tranzacțiilor juridice încheiate cu ajutorul magazinului online.

Vânzător:  S.C. TOHUNIGEM S.R.L. cu sediul în Hodoș, nr. 31, jud. Bihor.

Cumpărător: Acea persoană fizică, persoană juridică sau organizație fără personalitate juridică care utilizează serviciul de comerț electronic furnizat prin intermediul site-ului www.furajecai.ro  (denumit in continuare: Webshop)

Descrierea bunurilor

Toate descrierile, specificațiile și reclamele cu privire la bunurile de pe website-ul furajecai.ro sunt doar în scop informativ. Orice eroare de omisiune, tipografică sau de redactare care apare in literatura de vânzare, oferte, lista de prețuri, factura sau alt document sau informații eliberate de S.C. TOHUNIGEM S.R.L. se vor corecta fără nici o răspundere din partea firmei.

Încheierea contractului

Prin înregistrarea unei Comenzi pe webshop, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare -telefonic, online sau email- prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale. Comanda este considerată acceptată după primirea e-mailului de confirmare.
Factura constituie contract de vânzare-cumpărare conform legislației în vigoare.
Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul în care comanda este plătită integral și primită de Cumpărător.

Dreptul de renunțare la contract

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
În magazinul online nu pot fi încheiate contracte de prestări servicii, prin urmare, aceste termeni și condiții nu conțin dispoziții pentru astfel de contracte.
Cumpărătorul își poate exercita, de asemenea, dreptul de retragere înainte de a primi bunurile.
Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere trimițând o declarație clară Vânzătorului în acest sens pe adresa de e-mail: office@furajecai.ro sau la adresa sediului. Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere numai în scris.

Limitarea răspunderii

Vănzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terța parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Consumatorul ar trebui să examineze toate bunurile la livrarea acestora pentru a se convinge că bunurile nu au suferit daune, că ele sunt în cantitatea corectă și care este menționată în contract/factură.

Proprietate intelectuală

Conținutul acestui site incluzând textul, logoul, grafica, structura și alte materiale ale site-ului sunt protejate de Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, cu modificările și completările ulterioare.

Politica de returnare și rambursare

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorul că renunță la cumpărare fără penalități și fără invocarea unui motiv în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa sau deteriorarea etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail office@furajecai.ro, unde vor specifica următoarele:
Numărul comenzii, data comenzii, denumirea produselor care vor fi returnate. Datele de rambursare: numele băncii, numele deținătorului, numărul IBAN.
Costul returnării produselor va fi suportat de Client.
Adresa de returnare produse: Hodoș, nr. 31, jud. Bihor, România

Rambursarea valorii produselor se va face în maxim 15 zile lucrătoare pe contul declarat de Client în cererea de returnare.
Valoarea transportului nu va fi rambursat.

Protecția datelor cu caracter personal

Conform cerințelor Regulamentului UE 2016/679 și a Legii nr. 677/2001 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, SC TOHUNIGEM SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță datele personale pe care ni le furnizați. Pentru mai multe informații legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, vizitați secțiunea Politică de confidențialitate. Mai multe informații AICI.

Gestionarea reclamațiilor

Reclamațiile pot fi transmise pe următoarele modalități:

  • personal la sediul Vânzătorului: nr. 31, Hodoș, jud. Bihor
  • prin e-mail la adresa de e-mail a Vânzătorului office@furajecai.ro
  • prin poștă la adresa poștală a Vânzătorului: nr. 31, Hodoș, jud. Bihor
  • Vânzătorul înregistrează reclamațiile primite cu un număr de intrare unic, pe care este obligat să îl comunice Utilizatorului.

Vânzătorul investighează și remediază imediat plângerea orală (indicată în timpul discuției personale la sediu), dacă natura reclamației o permite. Dacă investigația imediată nu este posibilă sau Utilizatorul nu este de acord cu tratarea reclamației, Vânzătorul va trimite o copie a raportului de reclamație în termen de 15 (cincisprezece) zile la adresa de e-mail furnizată în timpul înregistrării Utilizatorului.

Soluționarea alternativă a litigiilor

În cazul în care Cumpărătorii:
nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator; sau
primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator; sau
sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator;
pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente conform art. 19.7 din prezentul document.

SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform pct. 19.5 de mai jos, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 19.4. de mai jos.
Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: Solutionarea Online a litigiilor.

Dispoziții finale

Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări ale acestor Termeni și Condiții, precum și orice modificări asupra site-ului, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă a utilizatorilor. Vizitarea periodică a acestei pagini vă oferă posibilitatea de a lua la cunoștință de orice modificare survenită cu privire la acești termeni și condiții.